KIGO Forumindex KIGO
Kinderen van gescheiden ouders

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

vechtscheidingen

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    KIGO Forumindex -> Volwassenen (vanaf 18 jaar) met gescheiden ouders
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Eline

BerichtGeplaatst: Wo Mei 06, 2009 5:31 pm    Onderwerp: vechtscheidingen Reageren met citaat

Heey allemaal,
Ik ben een meisje van 20 en mijn ouders zitten al 13 jaar in een vechtscheiding wat echt niet leuk is!
zijn er mensen die dat ook kennen of zijn jullie ouders allemaal als vrede mensen uit elkaar gegaan?
Groetjes Eline
x
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
flamingo

BerichtGeplaatst: Wo Jan 06, 2010 5:26 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoi Eline,
Ik ben ook 20 jaar. Mijn ouders zijn (eindelijk) na 5 jaar ruzie uit elkaar gegaan. In die 5 jaar was er heel veel ruzie en spanning. Nu mijn ouders 'eindelijk' uitelkaar zijn kan mijn vader het niet accepteren en dat scheeld dus ook weer voor spanningen. Ik snap dus helemaal dat jij ook in een niet leuke situatie zit. Dus helaas gaat niet bij iedereen de ouders in vrede uit elkaar. Hopelijk gaat bij jou nu wat beter.
Terug naar boven
Eline

BerichtGeplaatst: Wo Jan 06, 2010 7:27 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

flamingo schreef:
Hoi Eline,
Ik ben ook 20 jaar. Mijn ouders zijn (eindelijk) na 5 jaar ruzie uit elkaar gegaan. In die 5 jaar was er heel veel ruzie en spanning. Nu mijn ouders 'eindelijk' uitelkaar zijn kan mijn vader het niet accepteren en dat scheeld dus ook weer voor spanningen. Ik snap dus helemaal dat jij ook in een niet leuke situatie zit. Dus helaas gaat niet bij iedereen de ouders in vrede uit elkaar. Hopelijk gaat bij jou nu wat beter.

Veel beter gaat het niet na die 13 jaar
sinds men 18de woon ik bij men mama en heeft men vader alle schuld naar mij geschoven van heel de situatie :s
Ik hoor en zie men vader zelden want ik niet altijd even erg vind want als sem iets zegd is dat meestal om financiele dingen wat hij in princiepe met men mama moet bespreken en niet met mij.
jou situatie is ook niet leuk, 5 jaar lang ruzie is echt geen pretje en als het dan eigenlijk voorbij moet zijn is het nog ni opgelost!
hoe ga je daar mee om?
groetjes Eline
Terug naar boven
flamingo

BerichtGeplaatst: Wo Jan 06, 2010 7:46 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Balen dat het na 13 jaar nog niet beter gaat. Je hoop dat je het op een bepaald moment af kunt sluiten, maar dat zit er in jouw situatie dus nog steeds niet in. Ook heel vervelend dat je vader alles op jouw afschuift. Dat is gelukkig bij mij niet het geval. Wel 'zeurt' mijn vader de hele tijd tegen ons om zijn problemen van zich af te praten. Ik woon nu bij mijn vader, dit omdat ik hier mijn schapen heb wonen en mijn vader nog in ons ouderlijk huis woont en kom bij mijn moeder als ik in het weekend moet werken. Ik las in een andere advertentie waar jij op gereageerd had dat jij er lang niet over gepraat hebt. Dat heb ik ook niet en hou alles voor mijzelf. Ookal weet je dat dit niet goed is het is heel lastig om er over te schriven. Daarom vind ik dit een hele goede internetsite.
Ik wens je heel veel sterktee, en hopelijk krijg jij binnenkort ook eens rust.
Terug naar boven
flamingo

BerichtGeplaatst: Wo Jan 06, 2010 8:07 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zag net dat jij ook gereageerd had op de advertentie: Ouders uit elkaar en gepest op school. Hier heb ik ook op gereageerd, en dit omdat ik ook helaas ben gepest op school. Heel erg vervelend een vervelende jeugd en dus op school niet zo naar je zin en dan kom je thuis ook nog eens in de stress terecht. Iedergeval zo ervaarde ik het. En dan ga je een uitweg zoeken om maar bij de stress en vervelende situaties weg te zijn.
Terug naar boven
Eline

BerichtGeplaatst: Ma Jan 25, 2010 2:24 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

flamingo schreef:
Balen dat het na 13 jaar nog niet beter gaat. Je hoop dat je het op een bepaald moment af kunt sluiten, maar dat zit er in jouw situatie dus nog steeds niet in. Ook heel vervelend dat je vader alles op jouw afschuift. Dat is gelukkig bij mij niet het geval. Wel 'zeurt' mijn vader de hele tijd tegen ons om zijn problemen van zich af te praten. Ik woon nu bij mijn vader, dit omdat ik hier mijn schapen heb wonen en mijn vader nog in ons ouderlijk huis woont en kom bij mijn moeder als ik in het weekend moet werken. Ik las in een andere advertentie waar jij op gereageerd had dat jij er lang niet over gepraat hebt. Dat heb ik ook niet en hou alles voor mijzelf. Ookal weet je dat dit niet goed is het is heel lastig om er over te schriven. Daarom vind ik dit een hele goede internetsite.
Ik wens je heel veel sterktee, en hopelijk krijg jij binnenkort ook eens rust.

Veel beter is het nog niet geworden, paar weken gelede heeft ons vader onze sleutels afgenomen. bij mij als rede: op die 2.5jaar kom je toch amper dus kan ik die sleutel beter voor andere dingen gebruiken...
En dan zeggen dat ik ni maar ni kom, hij jaagd me zelf weg vinds ik!
Bij men broer heeft hij een stom excuus gevonde om als rede te geve om zen sleutel af te nemen, ik was echt zo kwaad op hem dat hij Tars zijne sleutel ook had afgenomen ondanks hij er nog wel naar toe gaat in princiepe!
x
Terug naar boven
flamingo

BerichtGeplaatst: Ma Jan 25, 2010 2:43 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Wat gigantisch vervelend:@ En je ouders kunnen dan wel gaan scheiden, maar je wil nooit kiezen voor één van de ouders. Want het lijkt wel of je nu helemaal niet meer welkom bent bij je vader. En hij blijft toch altijd je vader.
In mijn geval gaat het tussen mij en mijn moeder nu ook minder. Mijn moeder is vorig weekend verhuisd, omdat ze haar ander huis uit moest. Haar huurcontract liep namelijk af en dus moest ze op zoek naar wat anders. Het huis is op zich wel mooier, maar ik ben er wat kamer betreft heel erg op achteruit gegaan. Ik had een ruime kamer en nu pas er alleen maar een bed in en verder niets. Deze kamer is mij gewoon toegewezen en er viel niet over te overleggen. Want ik was toch niet zo veel bij mijn moeder en ik had geen bureau nodig en mijn zusjes wel. Dus er was niets aan te doen helaas:@:@
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    KIGO Forumindex -> Volwassenen (vanaf 18 jaar) met gescheiden ouders Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: